Saturday, November 02, 2013

Saya Datang Untuk Bantu Menangkan Calon PAS - Encik Simon


Oleh : Muhammad Nuruddin Bashah
2 November 2013- Sungai Limau

"Saya datang hanya untuk melihat PAS menang di DUN Sungai Limau", demikian tekad Encik Simon daripada DHPP Kawasan Gopeng.

Beliau semasa ditemuramah menyatakan walaupun kerja kempen bagi beliau tidak ketat dan berat, namun ada beberapa jemputan untuk beliau bersama pengempen kaum bukan melayu di Sungai Limau hari ini.

Imam Zukikli Tafsiron iaitu Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional turut bersama dalam rombongan UPU Taman Taufik PAS Gopeng di Rumah Operasi Selengkoh sejak semalam lagi. 

" Sebenarnya terdapat beberapa lagi ahli DHPP Gopeng di kalangan kaum India ingin hadir namun tidak kesampaian kerana menyambut Deepavali hari ini. Namun saya amat terharu dengan kesungguhan kaum bukan Islam di bawah seliaan saya ini yang begitu giat untuk melihat Islam memerintah neara secara adil dan telus", ulas Imam Zulkifli kepada Unit Media Adun Sungai Rapat.

Dalam masa yang sama YB Radzi Zainon juga bersama berkempen dan turun padang dengan ditemani Ketua Penerangan PAS Gopeng Saudara Shahrul Puadi. Menurut saudara Shahrul, kehadiran mereka sejak semalam menyaksikan kerja keras di pihak UMNO utuk membawa turun wang-wang sgokan kepada pengundi tegar PAS.

" Allah bersama kita, Insya Allah saya mendapat maklumat PAS Kedah sendiri mengerahkan jentera kawasan lain yang arif tentang kebudayaan dan cara hidup orang Kedah untuk mengepung wanita dan puteri UMNO untuk mengganggu pengundi kita. Pada saya juga kenyetaan Mukhriz untuk menajdikan DUN Sungai Limau sebagai DUN angkat kerajaan adalah tindakan seorang pembohong yang hanya melembut hati rakyat hanya kerana PRK bukan kerana ikhlas membantu rakyat Sungai Limau", kata Ketua Penerangan lagi.





Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)