Sunday, April 22, 2012

Biulnya Hamidah Osman ini - Terkantoi lagi di Sungai Rokam!

Biulnya Hamidah Osman ini - Terkantoi lagi di Sungai Rokam!

Ceramah Pakatan Rakyat malam tadi yang diadakan di Sungai Rokam , walaupun hujan renyai-renyai, telah mendapat sambutan hangat dari orang ramai.

Ceramah tersebut menampilkan dua tokoh ahli parlimen Pakatan Rakyat yang hebat – Dr Lee Boon Chye, Dr Mujahid Rawa dan Rafizi Ramli.

Sementara itu, bakal calon PR , Dun Sungai Rapat, Radzi Zainon mengacarakan majlis tersebut.

Bukti kejayaan ceramah malam tadi - ramai yang membanjiri
tempat kami berbanding tempat Hamidah yang kali ini
tiada
sambutan.Makanan banyak yang dibazirkan

Saya mengucapkan terima kasih kepada petugas-petugas PR yang telah membantu untuk menjayakan majlis tersebut.

Kami terpaksa menyiapkan dua tempat berasingan untuk majlis ceramah kami kali ini. Sepertimana hebahan yang kami warwarkan iaitu di markas kami di Jalan Melati ; ianya hanyalah tipu muslihat kami untuk mengelirukan Hamidah yang gemar buat kecoh dimana saja kami mengadakan ceramah.

Biul punya blogger. Betulkah itu YDP Batu Gajah?
Mana ada Chang Li Kang? Lim Bon Chye pun mana ada?
Sila lihat poster kami di bawah ini:


Klik untuk besar

Di markas, kami pasang satu khemah dan susun kerusi. Siap pasang lagu nasyid untuk menyakinkan Hamidah bahawa ceramah kami akan berlangsung seperti mana yang dihebahkan.

Petugas hadir sebelum waktu maghrib di situ untuk maklumat pertugasan. Kami solat maghrib di situ dan selesai makan, para petugas pun beredar ke tempat ceramah yang sebenarnya.

Ada beberapa petugas tinggal di Markas untuk mengarahkan kehadiran orang ramai ke tempat ceramah sebenar yang tak berapa jauh dari markas kami.

Dua khemah ini kami pasang awal-awal lagi sebelum
Hamidah baca Yasin lagi. Ha! ha!ha! Kantoi hamidah!

Di sebelah petang tadi, kami telah mendirikan dua buah khemah tanpa disedari oleh Hamidah. Nak tergelak bila saya baca kebodohan blogger yang sangat gemar menjilat Hamidah!Lihat apa yang bangang tu tulis mengenai betapa bangangnganya dia!

Siapa sebenarnya yang sudah kenaaa...

Hamidah sebenarnya telah kantoi kami kerjakan! Punya jahat Hamidah ini, walaupun dia punggah 7 khemah yang telah dipasang di dewan Sungai Rokam itu secara tergesa-gesa, dia sebenarnya telah merancangkan kerja jahat yang sangat keji keatas majlis ceramah Pakatan Rakyat pada malam itu.

Lewat petang itu, dia pasang lagi satu khemah di rumah Ketua Wanita Umno Sg Rokam, Maimunah. Jadi ada dua khemah Hamidah di situ.

Lewat petang, Hamidah pasang lagi satu khemah ,
kali ini dalam kawasan rumah Maimunah

Para petugas memaklumkan kepada saya, Hamidah pada malam itu, sebenarnya bercadang untuk berceramah di rumah Maimunah itu, selepas majlis bacaan Yasin kerana mereka terlihat ada 4 speaker box yang semuanya ditala ke arah markas kami!

Tetapi apabila dia mendapati markas kami sunyi sepi, terpaksalah dia membatalkan niat jahat dan buruknya itu dan terhegeh-hegeh pergi pula ke Suaru Mujahideen.

Tengoklah cerita bodoh blogger yang gemar menjilat Hamidah tu nampak sangat dia tidak tahu menahu mengenai jemaah Surau Mujahideen. Jemaah Surau Mujahideen tentu tergelak besar kalau membacanya. Tak perlulah saya layan kebodohan blogger pencacai Hamidah ini, kerana siapa yang faham maksud saya ini, tentu turut geli hati sama.

Klik untuk besar

Ada kawan yang beritahu, dia disitu hanya sebentar waktu sahaja dan terhegeh-hegeh berlalu pergi.

Dia ada menaja dua lagi ceramah di dua tempat lagi iaitu di Desa Pinji, bersama Gobala Krishnan, Katak Lompat Padang Serai. Di Kampung Pengkalan Gate dia bersama Lokman Adam, orang buangan parti PKR.

Saya dimaklumkan, sewaktu Hamidah sedang melalak menyalak di Desa Pinji itu, secara tidak semena-mena, bekalan elektrik telah terputus. Gelap tak nampak apa pun. Ha! ha! ha! Gobala, lucky you! Midah tidak nampak ular masa itu, kalau tidak tentu dia sudah kasi ketuk sama you!

Bekas orang kuat Hamidah juga turut hadir ke ceramah
kami kali ini...dia turut geli hati dengan telatah Hamidah

Ha! ha! ha! Hamidah kantoi dan terkedu sungguh kali ini! Apa yang dibuatnya serba tidak kena.

Petugas yang berada di markas kami yang mengarahkan orang ramai ke tempat ceramah yang sebenarnya masing-masing memuji strategi kami.

"Baguih! Celaka betul betina Umno tu!” Itulah antara kata-kata kesat mereka terhadap Hamidah.

Allah Yang Maha Kuasa, menggagalkan segala usaha jahat Hamidah pada malam tersebut.

No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)