Friday, December 18, 2009

Persiapan kenduri saya....perjuangan saya...

Hari ini betul-betul sibuk sebab menguruskan kenduri pernikahan saya (sebelah lelaki) di Pulau Pinang.

Saya mungkin gagal menghadiri Konvensyen Blogger PAS Pusat kerana masih belum stabil proses pemindahan barang dan pengurusan tempat kerja baru saya di Taping.

Namun begitu saya ada menerima SMS untuk menghadiri mesyuarat khas pemuda PAS Gopeng hari isnin ini. Pada saya mesyuarat ini adalah tasyji' (motivasi) saya sejurus selepas perkahwinan agar terus konsisten.

Saya berterima kasih dengan kunjungan Ustaz Fauzi (YDP PAS balik Pulau) bersama Cikgu taufik (Dewan Harian PAS BP) sebentar tadi kerana mereka tidak dapat menhadiri majlis saya eso. Sebenarnya esok ramai pemimpin Pakatan Rakyat tidak dapat hadir kerana perlu menghadiri Konvensyen Pakatan Rakyat Pusat.

Speaker Pulau Pinang YB halim telah berkunjung ke rumah kerana tidak dapat hadir esok. YB Yusmadi (Ahli parlimen BP) juga memohon maaf kerana tidak dapat memenuhi jemputan kerana konvensyen yang sama.

Ayah saya juga menerima surat daripada YAB Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng kerana tidak dapat hadir ke majlis saya esok. Terima kasih YAB...

Sebelum ini YB Mujahid juga awal-awal menyatakan tidak dapat hadir kerana konvensyen tersebut. Ucapan saya ialah " terus perjuangan kalian...jadikan Konvensyen sebagai asas perlestarian perjuangan membela rakyat"

Doakan majlis kami esok.....

Muhammad Nuruddin Bashah

No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)