Thursday, December 19, 2013

ADUN Sungai Rapat sumbang jaring bola sepak remaja


18 Disember 2013- Gopeng

Aktiviti riadah adalah antara fokus penting yang diberi perhatian oleh ADUN Sungai Rapat. Sebelum bergelar ADUN lagi, Piala Bola Sepak Radzi Zainon telah dianjurkan oleh Pusat Khidmat PAS Sungai Rapat dengan kerjasama Lajnah Sukan DPPK Gopeng yang diterajui oleh Saudara Hazimin Basah.

Pada 18 Disember YB Radzi Zainon bersama-sama YB Chan Lih Kang bergambar kenangan bersama-sama pemain bolasepak remaja Bandar Pulai Jaya, Simpang Pulai setelah kedua-dua wakil rakyat tersebut bermurah hati menyumbang jaring bolasepak kepada pasukan ini petang semalam.

Turut hadir, Cikgu Abdul Halim yang bertindak sebagai penyelaras padang bolasepak ini yang telah memulakan inisiatif menyediakan padang bolasepak baru beserta tiang gol hasil sumbangan orang ramai terutama menerusi sumbangan ahli-ahli surau BPJ.     YB Radzi dan YB Lih Kang turut sama bergotong royong memasang jaring tersebut di kedua-dua tiang gol bermula jam 6 petang dan berakhir 45 minit kemudian.

Semua pemain remaja pasukan BPJ ini tersenyum gembira kerana wakil rakyat mereka amat perihatin dengan keperluan mereka dan sanggup turun padang bersama-sama. Kebetulan pula YB Radzi memang tinggal di Taman BPJ ini dan selalu bersama remaja ini bermain bolasepak di waktu petang jika masanya terluang.    









Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)