Tuesday, December 17, 2013

Edaran Kalender 2014 Pusat Khidmat PAS di sekitar DUN Sungai Rapat

15 Disember 2013 - Sungai Rapat

Setiap hujung minggu,Yb Radzi Zainon akan mengambil kesempatan ini mendekati penduduk-penduduk Dun Sungai Rapat. Begitulah rutin harian beliau sejak dilantik menjadi wakil rakyat.      

 Aktiviti ini dijalankan bersama-sama Pusat Khidmat yang diketuai Pegawai Khas Pusat Khidmat iaitu Mejar(B)Yaakob.Pada hari ini,15-12-2013 seperti biasa aktiviti ziarah dijalankan di Pasar tani Medan Gopeng.Di kesempatan ini Yb Radzi Zainon juga telah mengedarkan kalendar 2014 kepada pengunjung-pengunjung dan peniaga-peniaga di Pasar Tani tersebut.

Cikgu Shahrul Fuadi selaku ketua Penerangan PAS Gopeng juga tidak melepaskan peluang untuk bersama-sama menyertai Yb Radzi Zainon mendekati pengunjung dan peniaga sambil mengendarkan kalendar.      








Setiap peniaga dan pengunjung di Pasr Tani tersebut memberikan reaksi yang positif.   Malahan para peniaga di Pasar Tani tersebut meluahkan rasa gembira mereka kerana kekerapan Yb Radzi Zainon menziarahi mereka pada setiap minggu. Hal ini memudahkan mereka ini meluahkan segala permasalahan mereka kepada beliau.       lebih menggembirakan mereka Yb Radzi Zainon sentiasa memberi peluang  dan ruang kepada mereka untuk mendergar Yb Radzi Zainon layanan mesra daripada Yb Radzi Zainon membuatkan mereka berasa selesa untuk mendekati beliau. 








      

Pada sebelah petang pula, YB Radzi  meneruskan aktiviti ziarah di pasar malam Desa Aman.Dalam program tersebut beliau disertai oleh UPU Pangkalan Pegoh, PAS Cawangan Desa Aman dan Pusat khidmat Masyarakat DUN Sungai Rapat.       YB Radzi Zainon mengambil kesempatan untuk mengedarkan kalendar 2014 beliau kepada pengunjung dan peniaga di Pasar Malam tersebut.Pasar malam tersebut juga merupakan pasar malam yang sering dikunjungi oleh beliau. Rata-rata pengunjung dan peniaga disitu kelihatan senang dengan kehadiran beliau.   

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)