Sunday, September 08, 2013

YB Radzi ucapkan selamat Menghadapi Peperiksaan kepada semua calon peperiksaan seluruh DUN Sungai Rapat

YB Radzi Zainon bukan sahaja seorang pemimpin yang berwibawa sebaliknya juga seorang motivator yang pernah harum namanya seluruh negeri Perak. malah sehingga kini beliau masih memberi motivasi dan perangsang untuk para pelajar mencipta kejayaan. Tambahan pula sebagai wakil rakyat kini beliau juga memotivasikan ibu bapa pula untuk menjadi ibu bapa terbaik dalam memimpin ummah.

Sebelum ini YB Radzi pernah menjadi Kaunselor sambilan RTM (Radio Ipoh) segmen Bicaranita (2000-2002), Kaunselor Sambilan dan Motivator RTM (Radio Ipoh), segmen Motivasi Belia (2007), Perunding motivasi dan Latihan serta Penceramah bagi Jabatan Kerajaan, Badan Berkanun seperti JAIPk, KWSP, TLDM, AIM, USM, UTP, BMMB, gabungan Pemborong Melayu Perak, Rojam Industries Sdn Bhd, HPA, NGO, sekolah dan beberapa yayasan di serata Negara.

Sempena bulan peperiksaan yang bakal menjelang, YB Radzi Zainon mengucapkan Selamat menduduki peperiksaan. Semoga menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat. Pusat Khidmat ADUN Sg rapat juga menaikkan beberapa benner untuk motivasi pelajar.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Media dan Informasi Pusat Khidmat ADUN Sg Rapat



Medan Gopeng


SK Pengkalan Lahat


Simpang 3 Pengkalan Pegoh


SK Sg Rokam

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)