Friday, March 14, 2008

Projek TAWAN Bayan Lepas


PAS Balik Pulau BERAZAM untuk menawan DUN Bayan Lepas N-38 pada Pilihanraya ke-13 nanti. Usaha keras perlu bermula SEKARANG !! Perhimpunan petugas MTD Bayan Lepas telah membuat beberapa resolusi untuk pemerkasaan PAS dan menarik ramai sokongan sekaligus meneruskan kelangsungan dakwah PAS.

  1. Penubuhan cawangan yang lebih banyak terutama di kawasan taman-taman perumahan baru. Kempen keahlian diperbesarkan. Rumah Ku Rumah PAS. Memastikan anggota keluarga menyokong dakwah PAS.
  2. Kelab Penyokong PAS. Pemerkasaan kelab ini perlu kerana ramai golongan Cina yang mengisi borang keahlian Kelab ini yang diurusselia oleh Ustaz Mujahid Rawa. 70% Pengundi di Unit Peti Undi Sg Ara adalah kaum Cina dan India dan PAS menang di semua saluran !! ( warga emas juga menyokong PAS/kalih)
  3. Kelab Belia seperti Kelab Bola, Team kenduri kahwin dan sebagainya. Setiap UPU kena wujudkan kelab ini. Aktiviti rehlah dan lawatan akan diperbanyakkan lagi.
  4. Team kemasyarakatan seperti khairat kematian, team urus mayat dan sebagainya disamping pemerkasaan Nisa' dan Unit Amal PAS Kawasan Balik Pulau.
  5. Kumpulan Dana MTD. Infaq bulanan diperlukan kerana PAS akan terus memiliki Pejabat MTD yang aktif dan berfungsi selain markaz tarbiyyah PAS Kawasan dan bilik Pejabat Dewan Pemuda.
Jamuan dan kenduri akan diadakan seperti tahun-tahun yang lepas. Walaupun saban PRU PAS 'kalah' tetapi kami tetap meraikan kemenangan JIHAD dan PENGORBANAN ahli kami. Inilah realiti perjuangan PAS.

No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)