Bukan anggota PERKASA

Bukan anggota PERKASA

Tuesday, December 16, 2008

Badik kecil..idaman UMNO kini

UMNO berkempen keras mulai sekarang....

Ketua Penerangan Puteri Umno, Datuk Shahaniza Shamsuddin, berkata tumpuan menarik pengundi muda bukan hanya setakat berkempen, sebaliknya mereka juga perlu didekati menerusi laman maya.

Blog di internet akan dijadikan medium penting Umno dan Barisan Nasional (BN) bagi menangkis dakyah pembangkang dalam usaha menarik pengundi muda pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu, 17 Januari depan.

Mereka kini ingin juga menggunakan blog sebagai medium. Tdak cukup gergaji mesin, bom nuklear dan mesin gun digunakan, kini mereka tertarik dengan badik kecil milik Pakatan Rakyat untuk berlawan....badik tu adalah blog....

Blog ini dikatakan kononnya akan menjawab permasalahan dan persoalan rakyat terhadap UMNO....

Bukan setahun malah berpuluh tahun UMNO memegang kerajaan dan telah lama bangunan-bangunan UMNO dibina..belum cukupkah ia menjadi peluang rakyat untuk bertemu pemimpin dan YB UMNO?

Semasa kemenangan besar pembangkang pilihanraya lalu, tak pernah ada satu kenyataan terang benderang bahawa blog akan dijadikan strategi untuk mendekati masyarakat....blog bukan laman web...blog dibuat atas kemahuan peribadi...individu...yang bukan atas paksaan atau dengan upahan pihak tertentu...jika tidak ia bukan blog....ia adalah web...

Blog adalah diari seseorang...menulis hati dan otaknya sendiri...bukan ceduk orang punya....

Boleh berjaya kah UMNO Terengganu menggunakan blog sebagai badik sulit menikam Pakatan Rakyat? Saya rasa tidak....

Pendita Bitara
di IPOH Perak....

PAPAN TANDA

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk
Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)