Tuesday, November 27, 2012

Hamidah gelabah risalah kita


http://www.youtube.com/watch?v=LfM-XyPkojc&feature=player_embedded




Satu lagi risalah kelirukan rakyat telah diedarkan oleh DS Nizar Jamaluddin dan rakan-rakannya termasuk Lee Boon Chye dan calon Pas Sungai Rapat Radhi Zainon.

Dalam risalah tersebut, mereka berjanji akan menurunkan harga minyak, menghapuskan tol, hapus PTPTN, Turun Harga Barang(tidak diberitahu apa barang yang turun, Gaji Polis naik 15%(ambil hati setelah menggelar Polis sebagai anjing), Gaji Guru Naik(BN dah buat pun), Gaji Minima RM1,100 (BN buat gaji minima RM900 pun sukar diterima oleh pihak swasta inikan RM1,100).

"Kita semua tahu sekrang Ibu Tunggal di negeri Selangor mengamuk sakan apabila pakatan rakyat yang menjanjikan elaun untuk Ibu Tunggal sehingga artikel ini ditulis, satu sen pun belum dilunaskan oleh kerajaan pakatan rakyat.

Dulu masa Kerajaan BN membentangkan Bajet 2013 yang memasukkan banyak faedah untuk rakyat, pemimpin pakatan rakyat naik histeria tuduh negara akan bangkrap tapi bagaimana pula dengan janji yang bakal dibuat oleh Pakatan Rakyat", jelas YB Dato Hamidah.

Jadi jelas janji pakatan rakyat hanya untuk mengelirukan rakyat dan janji-janji yang dibuat oleh mereka merupakan janji penipu dan rakyat patut sedar dengan permainan mereka, kata YB Dato Hamidah Osman ketika ditemui di pasar Desa Pakatan semasa membuat tinjauan mesra.

 

No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)