Thursday, December 26, 2013

YB Radzi bersama gotong royong bina gelanggang takraw

21 Disember 2013  - Batu Gajah 

Oleh : Muhammad Nuruddin Bashah

Sekitar jam 9.30 pagi  YB RadziZainon bersama-sama Penduduk Ara Payung mejayakan pembinaan gelangang Sepak Takraw untuk perlawanan yang akan diadakan pada 28 Disember akan datang  di Kampung Ara Payung Batu Gajah.    Bersama-sama YB Radzi Zainon adalah  Pegawai Khas Mejar(B)Yaakob serta Ketua penerangan PASKawasan Gopeng Cikgu Shaharul Timb serta diiringi Ketua Pemuda PAS Gopeng Ustaz Rusdi dan YDP PAS Batu Gajah.

Program yang diusahakan oleh Dewan pemuda PAS Batu Gajah ini merupakan satu langkah melaksanakan janji PAS untuk membantu rakyat memiliki gelanggan sendiri. Walaupun serba kekurangan dana tidak sepertimana ADUN BN yang dihadiahkan ratusan ribu ringgit, ADUN Sungai Rapat PAS ini kelihatan berjaya bersaing dan memenuhi jani kepada rakyat dengan kerjasama erat daripada kesemua UPU dan kawasan yang berhampuran dengan Gopeng seperti PAS Batu Gajah dan PAS Ipoh Timur.

Melalui dana para penyumbang serta gerakan mencari dana di kalangan ahli PAS, gelanggang takraw ini berjaya direalisasikan.








Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)