Friday, December 21, 2012

Ceramah Kelompok Multimedia di Seri Rahmat berjaya


Seri Rahmat- 20 Disember 2012

Hari ini pihak UPU Kampung Seri rahmat berjaya menganjurkan Ceramah Kelompok Multimedia di salah sebuah rumah penyokong PAS.

Menurut Che Ahmad Osman selaku Ketua UPU, perancangan majlis yang mudah, kos yang rendah serta sasaran penerangan yang kena dengan kehendak pengundi Seri rahmat menyebabkan beliau mengatur program begini. malah menurut beliau, Seri Rahmat akan terus menganjurkan lagi program yang menggunakan slide dan video ini di seluruh UPU beliau.

Ustaz Radzi Zainon selaku tetamu utama malam ini mengupas isu penyelewengan tanah rezab melayu oleh kepimpinan BN-UMNO.  Dengan mengaitkan dengan suasana tempatan di mana krisis tanah di Seri Rahmat seperti ketiadaan padang bola akibat pembangunan yang tidak mengutamakan rakyat serta air paip yang hanya dinikmati penduduk pada tahun 2000, ceramah Ustaz radzi telah berjaya menarik pengundi atas pagar atau yang tidak menyokong PAS untuk keluar daripada rumah walayupun mereka tidak menghampiri kawasan ceramah untuk mendengar maklamat yang disampaikan.

Ceramah bermula pada jam 9.15 malam dengan dimulakan dengan ucapan Ketua Penerangan Kawasan Gopeng Ustaz Omar Nasarfudin dan ditamatkan pada jam 11.00 oleh Ustaz Radzi sendiri.

Muhammad Nuruddin Bashah
Ketua Unit Penerangan MTD Sg Rapat












No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)