Friday, June 28, 2013

Motivasi Agama bersama YB Radzi Zainon di UNISEM

28 Jun 2013- Simpang Pulai

Semalam sekitar jam 7 55 YB Radzi Zainon telah bersama menghadiri majlis Program Bacaan Yaasin dan Doa Selamat di Unisem Simpang Pulai.

Progran anjuran KPU, Kesatuan Pekerja Pekerja Unisem, sebuah kilang semi conductor yg terletak di Simpang Pulai ini cukup meriah tambahan pula YB yang mewakili Sungai Rapat ini tinggal di bandar Pulai Jaya berdekatan dengan kilang berkenaan.

Sesi tazkirah oleh YB Radzi yang pernah menyampai motivasi kaunseling agama dan akademik di Radioa Perak bermula selepas magrib di mana beliau  menyentuh tentang amalan harian yang berbentuk ibadah untuk mengisi masa 24 jam sehari.




 
Antara tetamu VIP yang hadir sama adalah Tn Hj Azmi, penasihat undang Negeri Perak dan wakil hufaz dari INTIM diketuai oleh Ustaz Khairul.

Turut hadir adalah  Pegawai Khas ADUN Sg Rapat, Mej Yakub dan Timb. Pengarah Pusat Khidmat Masyarakat Cikgu Sharul Puadi.

Mungkin disebabkan hubungan erat YB radzi dengan kaum bukan Islam serta ucapan beliau yang cukup berisi dan berilmu menyebabkan 3 orang pengurusan tertinggi unisem di kalangan bukan Islam turut bersama mendengar tazkirah bercorak motivasi agama ini di samping staf lain yang dianggar melebihi 100 orang.


Muhammad Nuruddin Bashah
Media Sungai Rapat


Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)