Monday, October 21, 2013

Nasib Pendidikan Islam di bawah UMNO VS DAP

......................Nasib pendidikan Islam di Kedah pasca Mei 2013..........


media UMNO berkata PAS Kedah seleweng duit dana Tahfiz kerana itu PAS pun ggal siapkan Tahfiz ini dan serahkan kesalahan kepada Mukhriz. Sebenarnya projek 15 juta tidak mungkin siap dalam setahun kecuali Stadium Terengganu kerana dicipta untuk runtuh. Projek ini dijangka siap dalam masa tiga tahun lihat di sini:-




Perhatikan ini pula....


BERITA YANG DI SEMBUNYIKAN OLEH UTUSAN, BERITA HARIAN, RTM DAN TV3 ... KERAJAAN PR PULAU PINANG AKAN BINA SEBUAH KOLEJ ISLAM ANTARABANGSA!!!!

Kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang pimpinan YAB Lim Guan Eng yang dituduh oleh para juak UMNO sebagai anti Islam dan Melayu semalam telah meluluskan untuk membina sebuah Koleh Islam Antarabangsa di Pulau Pinang.

Cadangan Reka bentuk banguna yang terbal di bina di atas Lot Pt 260, Mukim 10, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang telah pun di luluskan oleh kerajaan PR Pulau Pinang.

Lengkap dengan Blok Asrama, Rumah Warden, Dewan Serbaguna, Kantin, Kompleks Sukan yang mengandungi Kolam Renang,gymnasium, Futsal dan gelanggang Tenis ... Kompleks Pentadbiran terdiri dari Pusat Sumber, Auditorium, Pejabat, Bilik Tutorial, Makmal Komputer dan Makmal Sains.


Muhammad Nuruddin Bashah

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)