Wednesday, March 13, 2013

Jentera Petugas Pakatan Rakyat Changkat Larang sedia menangkan PAS!


12 Mac 2013- Changkat Larang

Skuad Petugas Pilihanraya Changkat Larang/Desa Pinji telah ditubuhkan dengan menggabungkan jentera petugas PKR dan PAS Cawangan /ranting Changkat Larang.

Gelombang tahaluf siasiy yang dianjr PAS kelihatan menjalar sehingga ke akar umbi dan ia suatu isyarat bahawa kedua-dua parti ini sanggup berjuang memenangkan bakal calon N43 Ustaz radzi Zainon dalam PRU ke-13  kelak.

Jentera ini diketuai oleh dua wakil iaitu Saudara Rosli (PKR) dan Nasarudin (PAS) dan bakal dilancarkan secara rasmi pada 16 Mac 2013 semasa Ceramah Ustaz Nik Abduh Bilik Gerakan PAS Changkat Larang /Taman Desa Pinji. Ustaz radzi dan Dr Lee Bon Chye sendiri akan memberi kata semangat sekali gus melancarkan gerak kerja skuad ini.

Jentera yang beseragam T-shirt hitam ini kini disertai oleh  23 orang petugas cream of the cream yang konsisten dalam gerak pilihanraya sebelum ini.


Menurut Saudara haris Mohamad Yunus "Semangat bekerja untuk menegakkan kebenaran seperti yang di tuntut dalam ISLAM....Bukan sebab ada niat nak projek balak berjuta juta ringgit...kalau ada simpan niat mcm tu jangan menyesal kalau tewas lagi kali ni...."jelas beliau panjang lebar apabila ditanya berkenaan matlamat dan fokus gerak kerja skuad.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Penerangan MTD Sg Rapat



Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)