Sunday, September 06, 2009

Anak Emas BN ke?


Tak serik langsung BN nak guna penipuan yang sama? Anak emas Kerajaan.

Kalimah ini juga melaung merata di Permatang Pasir dan Manek Urai. Jambatan di Manek Urai siap ke?

Sedih bila saya bersama sahabat berbangsa Cina berkempen melalui jambatan kecil yang dibina oleh YB Hamdan....tiada pun banner anak emas YB Hamdan di Permatang Pasir...tapi jambatan boleh juga buat....

Negeri Sembilan ni kubu UMNO...ni pengalaman saya lah sekitar tahun 2002 dulu....tapi saya rasa orang Nogori pun tengok blog juga...baca harakah juga....mungkin kali ni pukulan maut lagi untuk BN !!

Kawan saya kata....Bagan Pinang..anak angkat Monggolia...saya no komen...

Muhammad Nuruddin

No comments:

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)