Tuesday, September 08, 2009

UMNO terrorist, siasat UMNO!


UMNO adalah pengganas! Atau dalam bahasa yang yang sofistikated, UMNO adalah terrorist. Pada Sabtu 5hb.Sept,09 yang lalu, di Dewan banquet MBSA menyaksikan kehadiran gerombolan UMNO ala yahudi memekik terlolong di majlis Dialong pemindahan Kuil ke Seksyen 23.

mengapa tidak sahaja menangkap pemimpin mereka yang merancang keganasan di Malaysia? Menuduh pelacur dan ugutan rogol adalah jenayah terang-terangan yang diamalkan oleh UMNO.....

UMNO-BN menangkap cukup ramai rakyat melalui ISA sejak tahun 1960an termasuk tokoh agamawan seperti Dr Burhanuddin Al helmi yang kemudiannya terpaksa mereka akui ketokohan beliau sebagai tokoh negarawan-islamik dan bukannya pengganas. Jika tidak masakan nama beliau dijadikan salah satu nama kolej kediaman di UKM.

Siapa pengganas sebenarnya?

UMNO yang mengganas di Dewan MBSA turut melaung akan merogol YB Rodziah dan menggelar beliau sebagai pelacur.

Hakikatnya UMNO bukan pengimarah surau mahupun masjid, tetapi apabila ada isu kritikal, mereka akan segera menangguk di air yang keruh. Meniup api perkauman sejak tahun 60an lagi.

Mereka ada samseng-samseng yang turut menyemarakkan demo memijak kepala lembu, mengugut ADUN-ADUN Perak, malah belum tentu samseng yangn kononnya ‘pembela agama’ itu faham apa itu Islam, apa itu syariah Islam.

Cukup memalukan, dan pada saya ia adalah satu punca bagaimana Allah SWT, menghancurkan UMNO melalui kemelesetan akhlak dan moral mereka.

UMNO menggalakkan aktiviti keganasan. Siasat UMNO hari ini…

Orang yang sama mengheret kepala lembu menghina Hindu, orang yang sama juga menggugut bunuh kepada pemimpin Kerajaan Selangor....


"Turut menyertai aksi ekstrem itu, adalah Pengerusi Penaja Umno Cawangan Seksyen 23 sendiri, Haji Azmir Md Zain. Pemegang tanduk lembu dan pemaki Menteri Besar Selangor...

1 comment:

jihadin82 said...

ada respon artikel saya ni dengan berhujah, malaysia belum berperang, mana ada UMNO terrorist...hujah saya, kalau dah ugut bubuh, rogol, tukar kalimah takbir jadi take beer, bukankah itu budaya terrorist?

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)