Sunday, April 07, 2013

AKAN TERUS BERJUANG!!!!!

Ujian Allah .....lebih 2 minggu saya menanggung demam panas.....perlu durukyah dengan ayat-ayat Al Quran.....hikmahnya..saya makin dekat dengannya menjelan pilihanraya......

saat paling perit semasa mengambil berita trailer...saya amat panas...gangguan makhluh Allah saya tahan kerana trailer itu sekali itu sahaja saya nak urus ke tempat saya....

adakala sejuk macam dalam ais...ada masa macam dalam api....ada masa peluh sampai air badan kering.....kaki tempang, jari sakit kepala rasa nak pecah....

Ya Allah....bantulah aku menjadi pejuang.....tetapi pejuang yang juga betaqarub denganmu.......

MUHAMMMAD NURUDDIN BASHAH

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)