Monday, May 20, 2013

Kekalahan Datuk Hamidah melegakan UMNO Gopeng - YB Radzi Zainon



19 Mei 2013- Maju Rapat

Kekalahan BN di semua kerusi Parlimen Gopeng adalah disebabkan keangkuhan dan sikap kurang sopan Datuk hamidah selama tempoh berkempen selain sikap beliau yang tidak suka turun padang menziarahi marhain rumah ke rumah.



Radzi berucap di kenduri kesyukuran kemenangan PAS DUN Sg Rapat bertempat di Markaz PAS Maju Rapat juga menyatakan kekalahan Datuk hamidah melegakan sebahagian ahli UMNO yang tidak senang dengan ucapan angkuh dan biadab beliau. Video ucapan bunuh Anwar yang disiar cukup menakutkan rakyat dan telah menjadi 'over kill' bagi imej beliau sekaligus menjauhkan terus pengundi bukan melayu daripada BN.





YB Dr Lee yang menang dua kali ganda majoriti kali ini mencerminkan pertambahan undi melayu yang protes dengan sikap melampau  Datuk Hamidah Osman yang juga kali ini  kelihatan lebih dominan daripada lain-lain calon MCA di Parlimen Gopeng.

"Kita akan terus berkhidmat. Saya minta rakyat bergerak bersama saya dalam keadaan kita mentaati Allah dan takut akan azabNya",  tambah Radzi selepas meminta maaf kepada YB Dr Lee bagi pihak semua kaum Melayu Gopeng atas kebiadaban Datuk hamidah mencekak kolar baju Ahli Parlimen itu sebelum ini.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Penerangan MTD Sg Rapat








Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)