Sunday, May 19, 2013

Petugas Pakatan Rakyat diraikan dengan meriah di Changkat Larang



18 Mei 2013- Changkat Larang

Kenduri Kesyukuran meraikan Petugas Pakatan Rakyat Seri Rahmat dan Changkat Larang serta Desa Perlancongan diadakan di Markaz PAS Changkat Larang Rabu lalu 15 Mei dengan kehadiran yang cukup luar biasa.

Antara hadirin yang memeriahkan majlis di perkarangan Markaz PAS Changkat Larang itu adalah kaum India yang telah  memberi sokongan padu kepada YB Ustaz Radzi. 

Saudara Shan yang turut hadir sebenarnya juga merupakan individu hebat yang membantu UPU Seri Rahmat menjawab isu-isu perkauman yang berlegar di kalangan masyarakat India dan Melayu.

Majlis diserikan dengan kehadiran YB Radzi Zainon sendiri serta YB Dr Lee Boon Chye selaku Ahli Parliemn Gopeng. majlis dimulakan dengan bacaan doa selamat oleh Imam Hj Mohtar.

Selepas menjamu selera hadirin disajikan dengan  tayangan klip video imbasan PRU13 yg disediakan oleh sdr Roslan Said.

Para petugas yang terdiri di kalangan belia dan anak muda dua parti PKR dan PAS menyatakan tekad untuk kekal mempertahankan kemenangan dengan membantu parti menjalankan agenda kebajikan, kemsyarakatan dan dakwah bukan sekadar bersedia dalam kempen sahaja. Hanya inilah kemenangan yang sejati.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Penerangan Mtd Sg Rapat














Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Kursus Intensif Percussion-alat ketuk

Sumbangan berita atau artikel, sila hubungi:
jihadin82@yahoo.com / 017-6291368 ( Nuruddin)